Black Friday is weer in volle gang, (digitale) brievenbussen lopen vol met reclamefolders. Maar wat maakt nu een goede actie of folder? Roy (UX) en Seijdric (graphic design) duiken in de folders.
| 26 november 2020De Technisch Gastheer van Limpid Blue heeft een gezicht gekregen. Deze conceptuele vertaling van de allround klusjesman is wat Limpid Blue uit wil stralen. Niet doorsnee willen zijn, maar écht de dingen doen met passie, plezier en vakmanschap. En dat moeten hun prospects weten, maar vooral voelen.
| 11 november 2020Hoera! Het is vandaag Internationale Dag van het Internet. Vandaag, 31 jaar geleden, werden voor het eerst twee computers met elkaar verbonden.
| 29 oktober 2020Overstappen naar een nieuwe designtool. Geen gemakkelijke keuze. Of toch wel? Wij hebben de overstap gemaakt van Sketch naar Figma. En dat is vooral leuk voor jou als klant.
| 07 oktober 2020Eens per jaar, op 1 oktober, is het “Wereld Vegetarisme Dag”. En dat is, op het moment van schrijven, vandaag! Hartstikke leuk zou je denken, wat heb ik daaraan als bedrijf? Wij denken juist heel veel!
| 01 oktober 2020Wat is het verschil tussen mijn moeder en onze klanten? De klant hoeft niet te wachten tot Moederdag op een tekening.
| 21 augustus 2020Vergoedingen veranderen toch alleen aan het einde van het jaar? Om het simpel te houden; ja dat doen ze. Maar die vergoedingen voor het jaar daarop ontstaan niet vanzelf. Hoe doe je zoiets? Met een vergoedingen CMS.
| 13 augustus 2020In opdracht voor een klant in de bouwsector is 5th Corner afgelopen maand gestart met het ontwikkelen van een nieuwe website. Belangrijk startpunt in dit traject is geweest: als wij vrijwel hetzelfde assortiment als de concurrent hebben, hoe zorgen we er dan voor dat we toch onderscheidend zijn?
| 09 juli 2020In opdracht voor een klant in de bouwsector is 5th Corner afgelopen maand gestart met het ontwikkelen van een nieuwe website. Belangrijk startpunt in dit traject is geweest: als wij vrijwel hetzelfde assortiment als de concurrent hebben, hoe zorgen we er dan voor dat we toch onderscheidend zijn?
| 09 juli 2020Hey hallo! Ik ben Danny en ik drink gráág koffie en dan het liefst zo zwart mogelijk. Geen hippe lungo maar gewoon Caffè Americano. Een espresso gaat er ook altijd wel in maar die is altijd zo snel op en omdat ik een grootverbruiker ben kies ik toch voor die volle bak en dus het liefst, zo sterk mogelijk.
| 19 mei 2020Hi! Ik ben Koert en sinds juli 2019 UX Designer bij 5th Corner, een vrij recente aanvulling van het team dus. Het is natuurlijk niet te hopen dat ik zometeen langer thuiswerk dan dat ik samen met mijn collega’s het kantoor heb gedeeld.
| 12 mei 2020Hi! Ik ben Mariska en ik drink niet zo heel veel koffie, maar als ik dan mag kiezen, drink ik het liefst Chai Latté (dat is stiekem geen koffie…) of Mocha koffie. Maar gewone koffie vind ik ook lekker hoor. Wel zwart dan. Nou, dan weet je dat ook weer!
| 05 mei 2020Oehoi, ik ben Roy! User Experience & User Interface Designer bij 5th Corner. Ik probeer samen met mijn collega UX’ers gebruikerservaringen te ontwikkelen die echt iets bijdragen.
| 28 april 2020Hoi, Ik ben Seijdric, 38 jaar en vormgever bij 5th Corner. Hier werk ik nu bijna een half jaar. Met de overname van 5th Corner door Michèle ben ik verhuisd van No Panic naar 5th Corner. Al met al zit ik nu zo’n 15 jaar in het vak. Om mijzelf een beetje scherp te houden drink ik 's ochtends een aantal espresso’s, om deze ’s middags weer te verdunnen met water.
| 21 april 2020Hé! Voor wie mij nog niet kent. Ik ben Marco, UX-designer. Poeh, UX-designer, klinkt goed, maar wat is het? Begrijp ik, in het kort, UX staat voor User Experience en gaat over hoe jouw doelgroep, jouw product of dienst ervaart.
| 16 april 2020Centraal Beheer heeft veel mensen op en rond de werkvloer. Ervoor zorgen dat het merk niet zijn eigen leven gaat leiden is een belangrijke taak. Vertrouw dat maar aan ons toe!
| 01 april 2020Meehelpen aan een betere wereld, en toch je klanten een zo’n compleet mogelijke service bieden. Wij vervingen de geprinte catalogus voor een digitale variant.
| 31 maart 2020We hebben de laatste maanden keihard gewerkt aan de restyling van een paar mooie bedrijven. Één daarvan is Breedveld & Schröder, een elektrotechnisch aannemersbedrijf die al sinds 1886 bestaat…
| 30 maart 2020Sinds eind 2018 hebben wij voor Jan Zandbergen mooie projecten mogen oppakken. Hier zijn gave verpakkingen uit voortgekomen voor labels als Easy Cooking, Fifty Fifty en Ready for Meals.
| 05 maart 2020